Hier vinden jullie de thuis tochten van alle groepen

Moderator: Moderator

#31391 door Ralph van der Maat
15 mar 2018 09:23
Hallo allemaal.

Momenteel volg ik de opleiding mountainbike Instructor/Guide tot erkend mountainbikeleider (vergelijkbaar met de voormalige MTB-3 cursus van de NTFU). Deze opleiding wordt afgesloten met een examen waarin we met een groep (gevorderde) fietsers op pad gaan op en nabij de Beegderheide (nabij Horn). We zijn nog op zoek naar mountainbikers hiervoor. 

Het vindt plaats op zaterdag 24 maart in de ochtend (9.00 - 13.00).

In zekere zin is het een gratis training, waarbij we aan (gevorderde) technieken werken, we gidsen over een mooi stuk route, een aantal spelvormen erin verwerken en bovenal ook gewoon lekker gaan fietsen.

Als iemand dit leuk lijkt hoor ik dat graag. We hebben in totaal plek voor tussen de 20 en 24 man, dus ik ben ook nog bij wat andere clubs aan het polsen.

Ik hoor graag of iemand interesse heeft om mij hierin te helpen en een lekker stukje te fietsen.

Groeten,

Kevin van der Maat.
06-46244833

PS. Ik stuur dit bericht even via dit account omdat ik zelf geen account meer heb op het forum.
#31392 door Hans van Rooij
15 mar 2018 13:06
Hoi Kevin, als dit ook gevorderde jeugd mag zijn dan zou eens contact opnemen met Bert. Is een leuke activiteit en mooie training in een mooie omgeving.
#31395 door Ralph van der Maat
16 mar 2018 08:16
Hans van Rooij schreef:Hoi Kevin, als dit ook gevorderde jeugd mag zijn dan zou eens contact opnemen met Bert. Is een leuke activiteit en mooie training in een mooie omgeving.

Hoi Hans,

Hier heb ik inderdaad ook over na gedacht en ben ook met de opleiding in gesprek of dit een optie is.
Maar helaas zijn de eerste reacties die ik terug krijg negatief omdat we met jeugd met extra zaken te maken krijgen zoals toestemming en vervoer etc.

Ik hoop dat er wat volwassenen zijn die aan willen sluiten maar ik ga nog zeker een keer de jeugd als optie vragen.

Thanks,
Kevin